Teljesen megértem, ha nehéznek tűnik. De minden csak addig nehéz, amíg meg nem értjük, hogy – hogyan működik. Amikor megérted az alapokat, onnantól elkezd egyszerűbbé válni. Hiszen nem az a fontos, most mennyire nehéz, hanem, hogy szeretnéd-e, hogy csak úgy elárasszanak a jobbnál – jobb ügyfelek. Na? Szeretnéd? 🙂
marketing stratéga
Legyen termelő vállalkozásod, pénzzabáló szörnyeteg helyett
marketing
Tudom, ezt sokkal könnyebb mondani, mint megvalósítani. Hiszen a legfontosabb dolgok helyett a legtöbbszőr valami “legjobb trükkel” igyekeznek kiszúrni a szemünket. De lehet ezt másképp is csinálni.
marketing stratéga
Legyen termelő vállalkozásod, pénzzabáló szörnyeteg helyett
marketing
Tudom, ezt sokkal könnyebb mondani, mint megvalósítani. Hiszen a legfontosabb dolgok helyett a legtöbbszőr valami “legjobb trükkel” igyekeznek kiszúrni a szemünket. De lehet ezt másképp is csinálni.
a hadvezér
Elmélet vs. Gyakorlat
A legjobb hadvezérek sem az iskolapadból kerülnek ki. A marketingben és az értékesítésben is pontosan ez a helyzet! Hiszen könyvekből és jegyzetekből nem lehet átlátni és megérteni az egész csatateret…egyetértünk?
Eredményes online értékesítés
Ha úgy gondolod, hogy elég "csak" egy weboldal vagy valamilyen facebook hirdetések, akkor el kell, hogy keserítselek: nem elég! Egy jól megtervezett rendszerre van szükséged ami kiszámítható módon képes új ügyfeleket hozni.
Jól működő weboldalak
"nem elég jónak lenni..." ismered a mondást? Hát sajnos már elévült, mert ma már az sem elég, ha jónak látszol. Egy átlagos weboldallal csak pénz dobtál ki az ablakon. Mert egy weboldal nem attól működik, hogy jól néz-e ki, hanem attól, hogy milyen stratégia van mögötte.
Hirdetések, amik termelnek
Próbáltál magadnak hirdetni, de egyszerűen nem működtek? Teljesen meg tudom érteni. Az elmúlt években annyira túlbonyolították a rendszereket, hogy aki nem foglalkozik vele nap-mint nap az el fog veszni és csak a pénzt égeti. Mi ezeket a rendszereket esszük reggelire. 😉
Tervezés, random próbálgatás helyett
A legtöbb esetben ha nem működik valami az-azért van, mert nem volt jól megtervezve. És hidd el sokkal jobb (értsd: olcsóbb) elsőnek megtervezni valamit, ami jó lesz utána és AZT megcsinálni, mint ha azután ébredsz erre rá, miután milliókat költöttél *feleslegesen* egy weboldalra és hirdetésekre.
Jól hangzik, de még idegennek érzed?
SŐT! Ha még nem találkoztál velem, akkor miért is bízz bennem, hiszen nem ismersz igaz? Teljesen egyetértek veled és nem is várom ezt el. Éppen ezért csináltam egy ingyenes 5 részes videó kurzust Neked, hogy átlásd ezt az egész “eredményes marketing” dolgot. (Megj.: és ne izgulj, nem akarok semmit eladni neked a végén, sőt…)
#2 tévhit
"Mindenhol ott kell lennem"
Ez egy olyan tévhit, ami sokakat visszatart attól, hogy beinduljon a gépezet. Én meg szoktam fordítani ezt a dolgot: csak ott kell lenni (azokat az eszközöket használni) ami az eredmények 80%-át hozzá és sehol máshol. Az eredmények nem akkor jönnek ha kiégünk és szétforgácsoljuk magunkat és az időnket. Egyetértünk?
2#
"De én nem akarok ezzel foglalkozni"
Semmi gond. Ha te nem, majd a konkurencia fog. 🙂 De ha te jobban csinálod és mégis a másikhoz mennek az emberek azért az bosszantó...
"Egyáltalán nem értek hozzá"
Az ingyenes 5 részes videó kurzust éppen ezért csináltam. Nem kell ahhoz értened (ha nem akarsz), hogy-hogyan kell összerakni, de azt érdemes tudni, mitől működik. Így nálad a kontroll.
"Az én cuccom egyedi/bonyolult"
Nem találkoztam még olyan termékkel/szolgáltatással, amit nem lehetett eredményesen felépíteni vagy értékesíteni az interneten. Ha úgy gondolod a tiéd ilyen, akkor ezt üzenem: szeretem a kihívásokat! 🙂
Mi legyen a következő lépés?
Ez pontosan attól függ, hogy mit szeretnél! Azt tudd, hogy a döntés mindig nálad van. A kérdés csak az, hogy akarsz-e eredményeket vagy jó minden úgy ahogy most van?
Ingyenes videó sorozat
Ha neked új a téma (és lehet, hogy Én is), akkor a legjobb következő lépés az 5 részes videós kurzus. Kattints a gombra és már tudod is kérni!
Keress meg engem!
Ha komoly terveid vannak és látod, hogy egy jól megtervezett online marketing - és értékesítési rendszer jól jönne hozzá, akkor keress meg bátran! De figyelmeztetlek, hogy nem szoktam köntör-falazni.
Nem csinálsz semmit
Nos, ez is egy választási lehetőség és rajtad múlik, hogy ezt választod-e. De tudd: ha mindent úgy csinálsz , mint eddig, akkor (legjobb esetben) nem változik semmi.
72
Elégedett tag
De ki az a Karesz?
Én, Schreiner Károly
…sok-sok évvel ezelőtt (de nem egy messzi-messzi galaxisban) még gyerekként éppen azon gondolkodtam, hogy vajon a vállalkozó Édesapámnak miért kell mindig reggeltől estig dolgoznia? Törvényszerű, hogy aki vállalkozó, annak semmi másra nincs ideje? Csak a munka és semmi más? Sem barátok? Sem család? Sem hobbi?…
Még akkor gyerekfejjel megválaszoltam magamnak: biztos lehet ezt máshogyan csinálni! És eldöntöttem, hogy megkeresem azt az utat, amit “máshogynak” hívnak azért, hogy a jövő vállalkozók családjai így gondolkodjanak: “De jó, hogy a párom/apukám/anyukám vállalkozó, hiszen így sokat vagyunk együtt!”
Most pedig itt vagyok, hogy olyan online marketing – és értékesítési rendszereket tervezzek ami nem csak profitot, de időt is termel a vállalkozó férfiaknak és nőknek, amit arra szánhatnak, ami nekik a legfontosabb…
ingyenes 5 részes videó kurzus
Hogyan termelj eredményt az interneten
Ebben az 5 részes (ingyenes) videós kurzusban megmutatom azokat az elengedhetetlen és stabil alapokat, amikkel pontosan meg fogod érteni: mitől működik egy valóban termelő, online ügyfélszerző gépezet!
Mit mondanak mások?
Úgy hiszem, hogy a bizalomra rá kell szolgálni. Részben ezért is készült a “Hogyan termelj eredményt az interneten” – 5 részes minikurzus is, hogy elsőnek én adhassak neked. Te pedig eldöntöd, hogy érdemes vagyok-e a bizalmadra. 🙂 De persze egy ilyen oldal nem lehet teljes vélemények nélkül, szóval abból is hoztam neked párat.
"...Bár vágytam a változást, a komfort zónám tiltakozott ellene. A stratégiától a taktikáig mindent céllal és megfontoltan épít fel benned és a vállalkozásodban. Az ember épp olyan fontos számára, mint a feladat...”
Nagy GizellaBusiness English Coaching
“Tele voltam előítéletekkel. Stratégák helyett megmondóemberekkel dolgoztunk csak korábban, emiatt nulla bizalmam volt Karesz irányába.
Már az elején borzasztóan tetszett, hogy hihetetlenül hiteles ember, aki tudja, hogy mit beszél, fantasztikus újdonságokat mond és rendszerben gondolkodik.
Hihetetlen biztonságérzetet adott, hogy bármivel kapcsolatban kértem támogatást - Facebook hirdetések, weboldal, e-mail automatizmusok - tudott segíteni.
A számok végig őt igazolták, látszott, hogy tudja, mit csinál.
Bőven túlszárnyaltuk azt, amit kijelölhettünk.
A közös munka szakmaisága mellett éreztem egy olyan emberi oldalt, ami szerintem nagyon fontos. Nem csak a megoldásokat darálta a telefonban, hanem tényleg meghallgatott."
Szabó RitaKontentMarketing
"Korábban én magam csináltam a hirdetéseket, de semmi eredménye nem volt.
Miután elkészült az új oldalt és elindult a kampány, magunk is meglepődtünk, mennyi megrendelés érkezett. Mind jó megkeresések voltak, előre kitöltötték az adatlapokat, kevesebbet kellett velük egyeztetni.
Továbbra is rá bízom a marketinget, nagyon elégedett vagyok."
Póczik Gáborügyvezető, Zöld Ász Építő Kft.
"Mindig vannak jó ötleteim, de kell egy csapat, aki tud mögé építeni egy olyan rendszert, amiből folyamatos cashflow tud jönni.
Karesz könnyen tudott alkalmazkodni hozzám, magasan ő a leggyorsabb gondolkodású ember, akivel eddig dolgoztam - bármilyen téren.
Jól felépített terveket kaptam és azokból választottuk közösen a legjobb lehetőséget.
Minden úgy volt, ahogy elmondta, számok is jöttek - megduplázta az addigi előfizetők számát 1 hónap alatt."
Szabó Kristófonlinemarketinges.hu
Weboldal audit: “A meglévő weboldalunk nem szállította azt a mennyiségű megkeresést, amire én gondoltam.
Ahogy néztem a videót, jöttem rá, hogy azért bőven van mit javítani - bár már előtte is sejtettem.
Baromi jó ez a videós megoldás. Nem csak úgy oda van dobva pár sor egy PDF-ben, hogy “tessék, ...”. Nem láttam még ilyet.
Végig tudtam követni, ahogy magyarázott és rögtön láttam is, hogy minek kellene másképp kinéznie vagy működnie.”
Csutoricz Gáborfutesmarket.hu
Weboldal audit: "Nem működött jól a weboldalunk, illetve nem hozta azt a látogatottságot és eredményt amit szeretünk volna elérni. Kellemetlen, mert úgy érezzük hogy ez nagyban hátráltatja a munkánkat.
Amikor megláttam az audit jegyzeteit, először arra gondoltam: “Hú ez nagyon hosszú lett.” Látszik rajta, hogy sokat foglalkoztak vele és valóban jól rálátnak a problémákra.
Egy szuper jó és hasznos dolognak tartom az auditot. Egyrészt vissza igazolás arról, hogy jól látjuk a problémákat. Illetve nagyon sok jó ötletet és tanácsot adott, hogy mit kellene másképp illetve máshogyan csinálni. Reméljük ha megvalósul a projektünk akkor ez visszaigazolódik.
Szuper, érthető és részletes. Nagyon profi anyag.
Ajánlom annak, aki úgy érzi, hogy valamiért nem éri el a weboldal azt hatékonyságot amit várna. Vagy egyszerűen annak is aki általánosságban szeretne visszajelzést kapni weboldalának a működéséről."
Fülöp Rózsaügyvezető, Gemini HR Kft.
Ilyen sokáig eljutottál? Akkor nem csak sima nézelődő vagy!
Te nem egy sima nézelődő vagy, hanem tényleg komoly szándékaid vannak a vállalkozásoddal kapcsolatban! Ha egyetértesz velem, akkor kattints a lenti gombra és mindenképpen kérd a “Hogyan termelj eredményt az interneten” 5 részes minikurzust!
marketing stratéga
Van még kérdésed?
Összegyűjtöttem pár kérdést, amiket fel szoktak nekem tenni. Lehet, hogy itt meg is találod a Tiédre a választ
Határozottan igen. A legtöbb esetben azért nem teljesítenek jól a facebook hirdetések, mert nem értjük azt, hogyan is működik az online világ. (Tehát nem azon múlik, hogy össze tudod-e kattintgatni a hirdetést vagy nem) És bizony erről szó van a videósorozatban. 🙂
Teljesen jogos! Sajnos van -nem egy- olyan anyag az interneten, ami nem segít, sőt, lehet, hogy még árt is. :/ Azt nem tudom, hogy Te milyen anyagokat néztél eddig, szóval azt sem tudom megmondani, hogy ez a videósorozat azokhoz képest mennyivel fog többet adni neked.
Azt viszont megígérhetem, hogy a végére fényévekkel jobban fogod érteni, hogyan működik online az üzleti világ! (hogyan működik = eredményeket hoz)
Mindenképpen! Ugyanis egy weboldal önmagába nem hoz ügyfeleket. 🙂 Szóval ha Te valójában olyan weboldalt szeretnél, ami jobbnál-jobb ügyfeleket hoz, akkor a videósorozat segíteni fog.
Ha tényleg komolyan gondolod ÉS szeretnél velem együtt dolgozni, akkor kattints fent a menüben a “Kapcsolat” menüpontra és írj nekem, DE…
Ezt tényleg csak akkor, ha komolyan gondolod. Ha még:
- “nem tudom biztosan mit szeretnék”
- “még átgondolom”
- “köszönöm csak érdeklődtem”
…típusú az, ahol most tartasz, akkor kérlek SEMMIKÉPPEN NE ÍRJ!
Csak olyan emberrel tudok együtt dolgozni, aki ezt akarja is, én pedig nem foglak győzködni.
Szóval ha komolyan gondolod, akkor 3 dolgot ígérhetek:
- nem lesz olcsó
- és sok munkával fog járni
DE ROHADTUL MEG FOGJA ÉRNI!!!
(Megj.: fentebb írtam, hogy nem köntör-falazok 😉 )
Nos az attól függ. 🙂 Ha “csak kell egy weboldal” típusú oldalt szeretnél. (tehát csak legyen, mert mindenki azt mondja, hogy kell) akkor ne. Miért? Azért mert:
- Ilyen oldalakat nem készítünk. Gyűlölöm azokat a dolgokat, amik nem termelnek jól eredményeket
- Ha tényleg csak egy ilyenre van szükséged, akkor magas lesz az ár, amin dolgozunk.
Ha viszont egyelőre “csak” egy weboldalt szeretnél, de nyitott vagy arra, hogy az olyan legyen, ami működik is (működik = eredményeket hoz) akkor keress meg bátran. 🙂
Nagyon-nagyon szívesen dolgozom egy sima weboldallal is ha van értelme! 😀 (Van értelme = tényleg tud eredményeket hozni)
Röviden: ha mi készítettük a rendszert és/vagy nagyon-nagyon jó termék/szolgáltatás (és az oldala) amit hirdetni kell, akkor igen.
Ha én terveztem a rendszert, akkor úgy csináltam, hogy a lehető legnagyobb eséllyel működjön. Emiatt itt természetesen vállaljuk a hirdetéskezelést is.
Ha “CSAK” hirdetéskezelésre van szükséged, akkor előtte egy átvilágítást kell tartanunk, hogy egyáltalán a mostani felállásban érdemes-e hirdetéseket futtatni. Ha bármi miatt úgy látjuk, hogy nem, akkor nem tudjuk elvállalni.
Ha pedig már amúgy egy jól felépített rendszered van, csak kell valaki, aki a hirdetéseket csinálja, akkor természetesen tudunk benne segíteni. 😉
A válaszom: határozottan nem! Értékesítési tölcséreket tervezek és építek, ami egy teljesen más modell, mint a webshopok.
(Megj.: ha nem tudod mi az az Értékesítési tölcsér, akkor a “Hogyan termelj eredményt az interneten” videósorozat nagyon sokat fog segíteni!!!)
Egyszerűen nem akarunk/akarok mindenben jó lenni (szerintem nem is lehet) ezért tudatosan nem dolgozunk webshopokkal.