Sajnos már régóta nem működik az, hogy ha van egy weboldalad, akkor az egyenlő azzal, hogy magától jönnek az ügyfelek. Ha valóban jó eredményeket akarsz az interneten, akkor egy úgynevezett Értékesítési Tölcsérre van szükséged. (Kivéve ha webshopod van 😀 )
marketing stratéga
Eredményes Online Értékesítés
marketing
Ezen az oldalon egy kicsit bővebben kifejtem, hogy mit is értek “eredményes online értékesítés” alatt. Ezen felül bemutatom, hogy-hogyan is néz ki a szolgáltatásunk, ha neked éppen erre van szükséged.
#2 tévhit
"Egyből el kell adnom"
Nos, emiatt a mondat miatt “nem működik” sok embernek (és vállalkozásnak) az online marketing és értékesítés. Ma egyből értékesíteni az interneten nehéz, drága és végeredménybe nagyon kevés esetben térül meg. Ellenben egy jó Értékesítési Tölcsér hatalmas profitot tud termelni úgy is, hogy nem egyből az eladásra megy. Sőt.
2#
ingyenes 5 részes videó kurzus
Ez még nagyon kínai de szeretnél jobban belelátni?
Ebben az 5 részes (ingyenes) videós kurzusban megmutatom azokat az elengedhetetlen és stabil alapokat, amikkel pontosan meg fogod érteni: mitől működik egy valóban termelő, online ügyfélszerző gépezet!
Az eredményért az a 4 lépéses módszertan felel, amit évekig csiszoltunk.
1. lépés: Lézerpontos felmérés és tervezés!
Megfelelő és pontos infók alapján egy szuperhatékony értékesítési rendszert lehet tervezni. Szóval mi ezzel kezdünk, hogy ezeket az infókat összegyűjtjük. Ez nem egy olyan dolog, aminek csak úgy neki lehet ugrani, hiszen ha pontatlanok az infók, akkor az eredmény sem lesz olyan jó, mint amilyen lehetne…
2. lépés: Eredményes megvalósítás (első példány)
Nem tökölünk és szüttyögünk a megvalósítás során. (FONTOS: ez nem azt jelenti, hogy nem lényeges, vagy nem lesz jó. 🙂 ). Van egy fontos szabályunk: a kész az még csak 50%. Miért? Azért mert amikor “elkészül” egy rendszer az még nem ment ki a terepre, ahol a legtöbbet lehet fejleszteni rajta. Hiszen a gyakorlatba derül ki minden. Tökéletesíteni nem elméletben lehet, hanem a gyakorlatban, amikor már látjuk a számokat.
3. lépés: Irány a terep! Teszteljük a rendszert.
Ha összeállt a rendszer, akkor már visszük is a terepre, hogy használjuk. Tökéletesíteni MINDENT itt lehet igazán. Az eredményes gondolkodás az, hogy minél előbb legyen kész egy olyan jó változat, ami már hozza neked az eredményeket és utána az legyen optimalizálva. (Optimalizálás=Addig csiszolni, míg jóból – eszméletlen jó nem lesz)
4. lépés: A terepen gyűjtött infók alapján tökéletesítünk.
A gyakorlatból rengeteg infót kapunk még. Ez alapján alakítjuk a rendszerben azt, amit még szükséges ahhoz, hogy jóból – eszméletlen jól működő rendszered legyen. (Ez azt jelenti, hogy záporozzannak azok az ügyfelek hozzád, akiket szeretnél, automatikusan és profitosan)
marketing stratéga
Van még kérdésed az Eredményes Online Értékesítésről?
Összegyűjtöttem pár kérdést, amiket fel szoktak nekem tenni. Lehet, hogy itt meg is találod a Tiédre a választ
Egy mondatban egyszerűen: egy olyan valami, ami folyamatosan hozza neked a jobbnál-jobb ügyfeleket/megrendeléseket kiszámíthatóan és profitosan.
Ha ennél részletesebben szeretnéd megérteni, akkor nézd meg a “Hogyan Termelj Eredményt az Interneten” című 5 részes videós minikurzust. Azt éppen azért hoztam létre, hogy mélyebben meg tudd érteni az egész Értékesítési Tölcsér dolgot. 🙂
Ez attól függ: eredményesen HASZNÁLOD őket? Ha igen, akkor nem neked szól. 🙂 (Bár utána van egy meglepetésem is, az viszont segíthet)
Ha tudod mi az-az Értékesítési Tölcsér de neked még nincs vagy nem működik úgy, ahogy szeretnéd, akkor viszont érdemes megnézned. 🙂
Röviden: Igen! De még mennyire!
Hosszabban: mindenképpen hasznos, de azt tudnod kell, hogy nem két fillér egyet elkészíteni. (Bár vannak úgynevezett “mikro tölcsérek” is, amik ugyanúgy fantasztikusan tudnak működni)
Szóval elsőként azt javaslom, hogy nézd meg a “Hogyan Termelj Eredményt az Interneten” 5 részes videós minikurzust, hogy jobban megértsd mi is ez és azt, hogyan működik.
Ezután pedig el tudod dönteni, hogy megéri e neked ezzel tovább foglalkozni, vagy sem. 🙂